Κυριακή 3 Οκτωβρίου 2010

ΟΤΑΝ ΞΑΝΑΓΥΡΙΣΕΙΣ

Έλεγες πως με ήθελες , μαζί μου όταν γλεντούσες

Μα δεν σε άκουσα ποτέ να πεις πως μ’ αγαπούσες

να πεις πως μα

να πεις πως μα αγαπούσες.


Είσαι γυναίκα που αγαπάς να ζω μόνο για σένα

μα δεν με άφησες ποτέ (να ’χω και εγώ)(δις)

να ’χω και εγώ εμένα.


Όταν θα μάθεις να αγαπάς εμένα θα ’χεις χάσει

γιατί είναι λάθος της καρδιάς να παίζεις με μια αγάπη

να παίζεις στην αγάπη.


Άντρες υπάρχουνε πολλοί δεν είναι αυτοί για σένα

Και να το ξέρεις θα ’ναι αργά όταν θα κλαις

όταν θα κλαις για μένα (δις)


Άμα γουστάρεις τα λεφτά κοίτα να τ’ αποκτήσεις

αλλά να ξέρεις μια βραδιά, σε μένα όταν γυρίσεις,

θα ’ναι ποια πολύ αργά, τι να βρεις

τι να βρεις να αγαπήσεις (δις)

όταν ξαναγυρίσεις.


Ότι κι αν κάνεις θα πονάς, εμένα όταν θυμάσαι

γιατί θα ξέρεις έχασες τον άντρα που ποθούσες

τον άντρα που ποθούσες

αν λίγο αγαπούσες (τρεις).


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου